Wednesday, October 24, 2012

Store Visit 'The Apartment' @ The Curve

Sorry baru nak menghapdet blog, biasa lah dah sekarang ni dah mula busy dengan test dan assignment. Bercakap pasal assignment, hari jumaat lepas fie dengan group member lagi 3 orang, Tira, Yana dan Ijat buat store visit untuk subject RET 531( Introduction to Retailing). Assignment ni serius best sebab dapat jalan-jalan , makan-makan. Dan yang paling penting sekali, group kitorang pilih Restaurant 'The Apartment'. Sure2 la best kan.hahaha Kitorang pergi waktu lunch. Gempak seyh lunch makan mahal2..hahah 





Aglio Olio Pasta

Chicken Mushroom Pasta

Say Hi to Yana and her Oglio Olio Pasta

The Apartment Chicken Chop

















Suasana dekat dalam restoran ni serius best sebab concept yang unik, yang tak pernah restoran lain buat. Macam makan kat ruma, tenang je. Lepas tu ada background music, lagu2 jazz..Makanannya agak pricey, sampai air pun dalam harga RM8 ke atas.. Untuk special occasion boleh la datang. ok, itu je dari fie kali, tunggu update akan datang ok..bye.

P/s : tengah duduk kat kolej sorang2..Tak balik cuti raya haji..huhu berkhidmat menjaga kolej tercinta..hahaha anyway Selamat Hari Raya Aidiladha.. :)






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...