Tuesday, January 4, 2011

dis'10 - mei'11

hai...hari nie 1st day klas.....emmm pe yg nakkongsi eik...clasmate still sme lg..cume ade yg kurg, Nina Azamira dah smbung dgree kat UiTM Seri Iskandar kat Perak..hmmm lecture untuk sem nie..baru masuk kan tak tau la perangai sebenar macam mana..tengok macam ok dan baik je...hmmm dan agak bagus..awal2 dah bagi jadual test..dan test 1 fie nanti sebelum semester break nanti..hoho orang lain dah berpusu-pusu balik..fie masih lagi nak terhegeh-hegeh jawab paper kat dewan...rumate??bilik??dapat bilik lama..rumate lama seorang..kuchek embun..jiran bilik lama...hoho bagus sangat la tu..memang jodoh..kadang-kadang berfikir jugak..pointer dah ok, nape duduk terperuk kat belakang lagi..tuhan memang sayang kat fie kan...nak bagi fie kawan banyak..takut duduk sorang2 je kat bilik bila duduk depan nanti..hummm rumate baru pun ada sorang..fie tau nama dia merah je..itu orang panggil dia..tapi nama betul tak tau..1 kos ngan kuchek...yang fie tau dia jenis banyak sangat cakap...tu je la yang boleh diceritakan pada hari ni...dah tak tau nak cerita apa sebenarnya..ok lah, nak tidur,,sok ada kelas pagi..babai..love u,,,

3 comments:

feeqa haballah said...

ehh ada orang rindu nina leeee :p haha

SYARIFAH SYUFINA MOHD KAMARUDEN said...

hohooh..x rindu pun lah..hahahah

feeqa haballah said...

cehhh cakap jela. kt lt sebut lagi kot hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...