Tuesday, December 21, 2010

Semester Break

Semester nie dan seperti semester yang lain..sama sahaja..bosan seperti biasa..tiada apa-apa yang menarik untuk dikongsi..rutin harian ku di rumah, bangun pabila waktu hampir tengah hari, online sehingga ke tengah malam, pabila cukup waktu untuk makan, ku akan turun ke bawah untuk makan...hari-hari ku hanya terperuk di dalam bilik dan menghadap laptop kesayanganku..

Mahu keluar lepak sama kawan-kawan??aku rasa aku sudah tidak mempunyai kawan-kawan di taman aku ini..tidak ada siapa-siapa yang aku mahu bawa bercakap, kongsi masalah..tidak ada lagi..teman aku sejak ak kecil, sekarang seperti tidak mahu pedulikan aku lagi..tidak tahu kenapa..tidak apa lah, ku lihat juga sepertinya dia sekarang bahagia sangat dengan bf dia sekarang..aku tumpang gembira..tidak apa la, tidak punya kawan pun tidak apa...kawan bukan boleh bawa mati..tapi ak rindu kawan-kawan di UiTM..tidak sabar mahu jumpa mereka nanti...

haish, bosan..aku patutnya membusykan diri untuk pergi bekerja part time di mana-mana..tak apa la..lain kali saja..huhu

lagi 2 minggu semester baru akan bermula..nervous sangat..bila fikirkan tentang subjek yang ku akan ambil semester hadapan..aku merasakan ianya amat berat untuk dipikul..huhu tidak apa, demi ilmu dan masa depan ku juga...tentang lecturer yag akan ku hadapi nati, kerenah mereka..harap yang baik-baik seperti yang lepas..

ahhhhhhhhhhhhh..skemanya ayat aku..haha k lah babai..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...