Friday, November 26, 2010

hadiah yang di idamkan

Hadiah special?mnjadi 1 impian untuk setiap perempuan untuk mendapat hadiah daripada insan tersayang...tidak kira hadiah yang murah, mahal, kecil mahupun besar pastinya amat bermakna sekiranya hadiah itu diberi oleh si dia...kehendak hadiah yang dinginkan pastinya berlainan...tapi kalau saya macam2 yang saya nak...haha demand eik..


1. Teddy bear
Orang cakap patung hanya untuk budak2...tapi kalau saya dapat patung daripada si dia, patung boleh jadi pengganti si dia bila rindu nanti...haha boleh peluk patung tu masa tidur walaupun tak dapat peluk si dia...




2. Coklat
Saya sangat sukakan coklat, lagi2 coklat jenama Cadburry..paling suka yang dairy milk atau choclate moose...kalau saya merajuk saya suka dipujuk dengan diberi coklat...dulu ex bf saya selalu bagi coklat bila saya merajuk..hari2 saya nak merajuk supaya dapat coklat..haha tapi sekarang dah tak ada nak bagi coklat lagi...bila boleh dapat coklat lagi...???hmmmm








3. Cincin
Angan2 je lah kan nak dapat cincin...rasanya bila tunang dan nak kahwin nanti baru la dapat cincin kan...haha jelous nampak kawan2 dapat cincin daripada bf masing2...saya hanya mampu tengok saja lah..




4.Baju 
Teringin nak ada baju sama dengan bf..tak nak baju couple yang ada gambar2 tu...lau leh just nak t-shirt kosong biasa yang sama colour je..simple je kan macam orangnye..hehe if bf yang penting penampilan gf dia mesti suka bagi baju yang cantik2 kan...dapat blouse ke, selendang ke...berangan nak dapat semua tu, bf kaya takpe la kan..haha




5.Percutian
Seronoknya dapat bercuti bersama dengan si dia...pergi ke tempat2 yang menarik, romantik, yang boleh jadi kenangan manis berdua..best sangat dapat dating berdua...haha sofie, anda suka sangat berangan...dah kawin nanti baru dapat bercuti..itu pun honey moon je nanti kan..haha masa malam pertama..lepas tu dah takda nak bercuti lagi..






sebenarnya macam2 lagi nak..tapi selalunya benda lain tu bila dah nampak baru terlintas kat dalam otak...haha tapi malangnya sofie, anda berangan untuk dapatkan semua nie...dalam mimpi je lah boleh dapat...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...